
|
| |||
ÜYELERDEN KELEŞ’E DESTEK![]() (Haber: Sibel Kapan)-Zonguldak’ın Karadeniz Ereğli İlçesindeki Ticaret ve Sanayi Odası (TSO) Başkanı Arslan Keleş’i, oda üyelerinin ziyaret ettiği bildirildi. Karadeniz Ereğli TSO’dan yapılan yazılı açıklamada; bölgede yürütülen çalışmalar ve projeler hakkında karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu. İş dünyasının gelişimine yönelik değerlendirmeler yapıldığı belirtildi. Ziyarette; Meclis Başkanı Tasin Tanyıldız,Yönetim Kurulu Üyesi Cem Gül, Belen Petrol’den Ali Kaya, Frekans OSGB’den Göksel Değer, Anadolu Otel İşletmeci Yasin Çetin, Otel Müdürü Aytek Özcan, Anadolu Hastanesi Başhekimi Dr. Volkan Tutuş ile Eski Gülüç Belediye Başkanı Tarık Semiz ve Halil Bozkurt eşlik ettiği kaydedildi.
YORUM EKLE
Sitemizde takip ettiğiniz haberlerimize gönderdiğiniz yorumlarınızda; suç teşkil edecek, yasa dışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri içerikli olanlar; basın meslek ahlakı ile topluma saygı dolayısıyla yayınlanmamaktadır. Bu konudaki hassasiyetimize anlayış göstereceğiniz düşüncesiyle, teşekkür ediyoruz. HAKİMİYET |
Şu anda 9 kişi online Toplam ziyaret : 88.807.917 ![]() ![]() Fikri KAPAN { KÖŞEMDEN }
BİRÇOK KONU BİRİKTİ!Devamını oku » 18.06.2026 12:03:39 tarihinde yazıldı 1247 kez okundu Orhan AKYÜZ { ORHAN AKYÜZ’ÜN YARUMUYLA... }
DEV PROJE ÖDENEK BEKLİYOR AMA HALA ‘TIK’ YOK!Devamını oku » 4.06.2026 11:39:43 tarihinde yazıldı 2627 kez okundu Prof. Dr. Yücel ÜSTÜNDAĞ { SAĞLIKLA }
Gaz, şişkinlik, karın ağrısı ve bağırsak bakterileri -SİBO nedir?Devamını oku » 30.05.2026 10:40:30 tarihinde yazıldı 3364 kez okundu TUĞBA ARSLAN TAMİRCİ { KALEMİMDEN }
DİJİTAL BİREYLERDevamını oku » 23.06.2026 11:18:40 tarihinde yazıldı 711 kez okundu | ||
