
|
| |||
POSBIYIK GİTTİ; VEKİL İLİK![]() Zonguldak’ın Karadeniz Ereğli İlçesi Belediye Başkanlığına, Cumhuriyet Halk Partili (CHP) Belediye Meclis Üyesi Nesimi İlik’in vekalet ettiği bildirildi. Belediye basın bürosundan yapılan yazılı açıklamada, Karadeniz Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık’ın, programı nedeniyle şehir dışına çıktığı belirtilerek, bu sürede Başkanlığa İlik’in vekalet edeceği kaydedildi. Açıklamada, Posbıyık'ın şehir dışı programı hakkında ise bilgi verilmedi.
YORUM EKLE
Sitemizde takip ettiğiniz haberlerimize gönderdiğiniz yorumlarınızda; suç teşkil edecek, yasa dışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri içerikli olanlar; basın meslek ahlakı ile topluma saygı dolayısıyla yayınlanmamaktadır. Bu konudaki hassasiyetimize anlayış göstereceğiniz düşüncesiyle, teşekkür ediyoruz. HAKİMİYET |
Şu anda 35 kişi online Toplam ziyaret : 88.806.105 ![]() ![]() Fikri KAPAN { KÖŞEMDEN }
BİRÇOK KONU BİRİKTİ!Devamını oku » 18.06.2026 12:03:39 tarihinde yazıldı 1220 kez okundu Orhan AKYÜZ { ORHAN AKYÜZ’ÜN YARUMUYLA... }
DEV PROJE ÖDENEK BEKLİYOR AMA HALA ‘TIK’ YOK!Devamını oku » 4.06.2026 11:39:43 tarihinde yazıldı 2601 kez okundu Prof. Dr. Yücel ÜSTÜNDAĞ { SAĞLIKLA }
Gaz, şişkinlik, karın ağrısı ve bağırsak bakterileri -SİBO nedir?Devamını oku » 30.05.2026 10:40:30 tarihinde yazıldı 3339 kez okundu TUĞBA ARSLAN TAMİRCİ { KALEMİMDEN }
DİJİTAL BİREYLERDevamını oku » 23.06.2026 11:18:40 tarihinde yazıldı 686 kez okundu | ||
