
|
| |||
ODA’DAN BEKLENEN YANIT GELDİ!![]() Zonguldak’ın Ereğli İlçesinde bazı eczacılar ve eczane çalışanlarının “Ramazan Ayı süresinde akşam mesai saatleri 17.30’a çekilsin” talebine T.E.B. Zonguldak 17. Bölge Eczacılar Odası’ndan açıklama geldi. Söz konusu talebin daha önce kendilerine ulaştığını ve Oda yönetiminde görüştüklerini belirten Kara, şunları söyledi: “Yönetim olarak böyle bir uygulama kararı almadık. Zira eczaneler, aynı zamanda sağlık hizmeti veren özel işletmelerdir. Elbette eczane çalışanlarının bu yönde bir talebi olabilir. Bu gibi konularda eczaneler kendilerince izin kararı da alabilirler. Örneğin gerekçeli nedenle çalışan personeline nöbetleşe izin verebilir. Bu konuda herhangi yasal bir engel yok.”
YORUM EKLE
Sitemizde takip ettiğiniz haberlerimize gönderdiğiniz yorumlarınızda; suç teşkil edecek, yasa dışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri içerikli olanlar; basın meslek ahlakı ile topluma saygı dolayısıyla yayınlanmamaktadır. Bu konudaki hassasiyetimize anlayış göstereceğiniz düşüncesiyle, teşekkür ediyoruz. HAKİMİYET 27.02.2025 18:10:27
eczacı teknikeri diyor ki;tabi siz erken çıkıyosunuz size bir şey olmaz son dakika eve yetişmeye çalışıp çorbasını ısıtıcak vakti bulamayanlar sonra açar iftarını![]() |
Şu anda 17 kişi online Toplam ziyaret : 88.809.213 ![]() ![]() Fikri KAPAN { KÖŞEMDEN }
BİRÇOK KONU BİRİKTİ!Devamını oku » 18.06.2026 12:03:39 tarihinde yazıldı 1270 kez okundu Orhan AKYÜZ { ORHAN AKYÜZ’ÜN YARUMUYLA... }
DEV PROJE ÖDENEK BEKLİYOR AMA HALA ‘TIK’ YOK!Devamını oku » 4.06.2026 11:39:43 tarihinde yazıldı 2650 kez okundu Prof. Dr. Yücel ÜSTÜNDAĞ { SAĞLIKLA }
Gaz, şişkinlik, karın ağrısı ve bağırsak bakterileri -SİBO nedir?Devamını oku » 30.05.2026 10:40:30 tarihinde yazıldı 3384 kez okundu TUĞBA ARSLAN TAMİRCİ { KALEMİMDEN }
DİJİTAL BİREYLERDevamını oku » 23.06.2026 11:18:40 tarihinde yazıldı 729 kez okundu | ||
