
|
| |||
İŞÇİ YÜRÜYOR!![]() Zonguldak’ın Ereğli İlçesinde kurulu Ereğli Demir ve Çelik Fabrikaları’nda (ERDEMİR) çalışan sendikalı işçiler, iş çıkışı servis otobüslerine binmeden fabrika sahasından yürüyerek çıkma eylemi gerçekleştirdi. ERDEMİR ile şirkette yetkili Türk Metal Sendikası arasında süren Toplu iş sözleşme sürecinin uyuşmazlıkla sonuçlanması üzerine 2 aylık yasal bekleme süreci başlamıştı.
YORUM EKLE
Sitemizde takip ettiğiniz haberlerimize gönderdiğiniz yorumlarınızda; suç teşkil edecek, yasa dışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri içerikli olanlar; basın meslek ahlakı ile topluma saygı dolayısıyla yayınlanmamaktadır. Bu konudaki hassasiyetimize anlayış göstereceğiniz düşüncesiyle, teşekkür ediyoruz. HAKİMİYET 05.02.2025 10:47:07
Hüseyin Çetin diyor ki;Boş tencere ve tava ile sokağa çıkın halk size destek verir boş tencerenin deviremeyecegi yoktur zamanında bizde yaptık |
Şu anda 14 kişi online Toplam ziyaret : 88.809.209 ![]() ![]() Fikri KAPAN { KÖŞEMDEN }
BİRÇOK KONU BİRİKTİ!Devamını oku » 18.06.2026 12:03:39 tarihinde yazıldı 1270 kez okundu Orhan AKYÜZ { ORHAN AKYÜZ’ÜN YARUMUYLA... }
DEV PROJE ÖDENEK BEKLİYOR AMA HALA ‘TIK’ YOK!Devamını oku » 4.06.2026 11:39:43 tarihinde yazıldı 2650 kez okundu Prof. Dr. Yücel ÜSTÜNDAĞ { SAĞLIKLA }
Gaz, şişkinlik, karın ağrısı ve bağırsak bakterileri -SİBO nedir?Devamını oku » 30.05.2026 10:40:30 tarihinde yazıldı 3384 kez okundu TUĞBA ARSLAN TAMİRCİ { KALEMİMDEN }
DİJİTAL BİREYLERDevamını oku » 23.06.2026 11:18:40 tarihinde yazıldı 729 kez okundu | ||
