
|
| |||
VALİ ZİYARETE GELDİ![]() (Haber: Fikri Kapan) - Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu’nun, Zonguldak Belediye Başkanı Tahsin Erdem’i ziyaret ettiği bildirildi. Belediye basın bürosundan yapılan yazılı açıklamada, “Valimiz Sayın Osman Hacıbektaşoğlu, Başkanımız Sayın Tahsin Erdem’e iade-i ziyarette bulunarak, çalışmalarında başarılar ve kolaylıklar diledi” ifadelerine yer verildi. Ziyaretin detaylarına içerik bilgi ise aktarılmadı.
YORUM EKLE
Sitemizde takip ettiğiniz haberlerimize gönderdiğiniz yorumlarınızda; suç teşkil edecek, yasa dışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri içerikli olanlar; basın meslek ahlakı ile topluma saygı dolayısıyla yayınlanmamaktadır. Bu konudaki hassasiyetimize anlayış göstereceğiniz düşüncesiyle, teşekkür ediyoruz. HAKİMİYET |
Şu anda 27 kişi online Toplam ziyaret : 88.816.369 ![]() ![]() Fikri KAPAN { KÖŞEMDEN }
BİRÇOK KONU BİRİKTİ!Devamını oku » 18.06.2026 12:03:39 tarihinde yazıldı 1402 kez okundu Orhan AKYÜZ { ORHAN AKYÜZ’ÜN YARUMUYLA... }
DEV PROJE ÖDENEK BEKLİYOR AMA HALA ‘TIK’ YOK!Devamını oku » 4.06.2026 11:39:43 tarihinde yazıldı 2778 kez okundu Prof. Dr. Yücel ÜSTÜNDAĞ { SAĞLIKLA }
Gaz, şişkinlik, karın ağrısı ve bağırsak bakterileri -SİBO nedir?Devamını oku » 30.05.2026 10:40:30 tarihinde yazıldı 3508 kez okundu TUĞBA ARSLAN TAMİRCİ { KALEMİMDEN }
DİJİTAL BİREYLERDevamını oku » 23.06.2026 11:18:40 tarihinde yazıldı 854 kez okundu | ||
