
|
| |||
ANKARA'YA 3 KİŞİ ÇAĞIRILMIŞTI![]() Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde Ak Parti ilçe başkanlığına Mücahit Andiç seçildi. Eski başkan İbrahim Sezer’in Kdz.Ereğli Belediye Başkan Adayı olmak amacıyla görevinden istifa etmesi sonrası Ak Parti genel merkezince Mücahit Andiç, Mustafa Kalkan ve Adem Öztürk dün Ankara’ya çağırıldılar. Genel merkezde mülakattan geçen 3 isimden Andiç Ak Parti Kdz.Ereğli İlçe Başkanı olarak göreve atandı.
Bu arada Ankara'ya giden üç isim Ak Parti Zonguldak Milletvekili Saffet Bozkurt'u ziyaret etti.
YORUM EKLE
Sitemizde takip ettiğiniz haberlerimize gönderdiğiniz yorumlarınızda; suç teşkil edecek, yasa dışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri içerikli olanlar; basın meslek ahlakı ile topluma saygı dolayısıyla yayınlanmamaktadır. Bu konudaki hassasiyetimize anlayış göstereceğiniz düşüncesiyle, teşekkür ediyoruz. HAKİMİYET |
Şu anda 36 kişi online Toplam ziyaret : 88.812.931 ![]() ![]() Fikri KAPAN { KÖŞEMDEN }
BİRÇOK KONU BİRİKTİ!Devamını oku » 18.06.2026 12:03:39 tarihinde yazıldı 1346 kez okundu Orhan AKYÜZ { ORHAN AKYÜZ’ÜN YARUMUYLA... }
DEV PROJE ÖDENEK BEKLİYOR AMA HALA ‘TIK’ YOK!Devamını oku » 4.06.2026 11:39:43 tarihinde yazıldı 2724 kez okundu Prof. Dr. Yücel ÜSTÜNDAĞ { SAĞLIKLA }
Gaz, şişkinlik, karın ağrısı ve bağırsak bakterileri -SİBO nedir?Devamını oku » 30.05.2026 10:40:30 tarihinde yazıldı 3457 kez okundu TUĞBA ARSLAN TAMİRCİ { KALEMİMDEN }
DİJİTAL BİREYLERDevamını oku » 23.06.2026 11:18:40 tarihinde yazıldı 802 kez okundu | ||
