
|
| |||
ROMAN ÇOCUKLARINA ÖZEL TİYATRO...![]() Zonguldak’ın Karadeniz Ereğli İlçesindeki Merih Şuğle Ortaokulu avlusunda, öğrencilere yönelik ““Sihirli Kutu” adlı tiyatro oyunu sahnelendi. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı koordinasyonunda yürütülen Roman Vatandaşlara Yönelik Strateji Belgesi (2023-2030) ve II. Aşama Eylem Planı (2026-2030) kapsamında gerçekleştirilen etkinlikte; Erzurum Devlet Tiyatroları mobil sahnesi, okul avlusuna kuruldu. Kamyon kasasında oluşturulan sahnede tiyatro gurubunun çeşitli tiplemeler ve animasyonlarla sahnelenen ilk oyunu, Merih Şuğle Ortaokulu öğrencilerinin yanı sıra Bakırlık Çınar Boru İlkokulu, Hamzafakılı Akpınar İlkokulu, Aydınlar İlkokulu, Ereğli İlkokulu ve Saniye Erdoğan Anaokulu çocukları izledi. Yaklaşık bir saatlik program sonunda öğrenciler ve öğretmenler tiyatro ekibini ayakta alkışladı. Roman vatandaşlarımızın sosyal ve ekonomik refah seviyelerinin yükseltilmesi ve sosyal uyumlarının güçlendirilmesi amacıyla gerçekleştirilen etkinliğin öğleden sonraki sunumu ise bu kez Ereğli İlkokulu öğrencileri için sahnelendi. Etkinliğe; Erzurum Devlet Tiyatrosu Müdürü Akın Berk Sağıroğlu, Erzurum Devlet Tiyatrosu Sanat Teknik Müdür Yardımcısı Erkan Akçelik, İl Müdür Yardımcısı Ali Osman Yılmaz, Toraman, Karadeniz Ereğli İlçe Millî Eğitim Müdürü Harun Akgül, Karadeniz Ereğli Sosyal Hizmet Merkezi Müdürü Deniz Peker, Alaplı Sosyal Hizmet Merkezi Müdürü Çağdaş Toraman, Batı Karadeniz Romanlar Birliği Başkanı Kazım Adak, Zonguldak Romanlar Derneği Başkanı Birol Kocak, Merih Şuğle ve katılan okul yöneticileri, öğretmenler, 1500 kadar öğrenci öğrenciler ve veliler katılım sağladı. PEKER TEŞEKKÜR ETTİ Bu arada, Karadeniz Ereğli Sosyal Hizmet Merkezi Müdürü Deniz Peker, Roman Eylem Planı kapsamında koordinasyon Kdz Ereğli Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlüğü tarafından yürütülen etkinliğin Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın tensipler ile gerçekleştirildiğini belirterek, “organizasyona büyük destek veren başta Merih Şuğle Ortaokulu Müdürü Üçler Sarıkaya başta olmak üzere, Erzurum Devlet Tiyatro ekibine, okul idaresine, müdürlerimize ve öğretmenlerimize teşekkür ediyoruz” dedi. Bu arada, tiyatro oyuncularına çiçek takdim eden Dernek Başkanı Koçak da, söz konusu etkinliklerin, roman vatandaşların öğrencileri için çok anlamlı olduğuna değinerek, “emeği geçenlere teşekkür ediyoruz. Bu tür aktivitelerin devamını bekliyoruz” diye konuştu.
YORUM EKLE
Sitemizde takip ettiğiniz haberlerimize gönderdiğiniz yorumlarınızda; suç teşkil edecek, yasa dışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri içerikli olanlar; basın meslek ahlakı ile topluma saygı dolayısıyla yayınlanmamaktadır. Bu konudaki hassasiyetimize anlayış göstereceğiniz düşüncesiyle, teşekkür ediyoruz. HAKİMİYET |
Şu anda 21 kişi online Toplam ziyaret : 88.759.624 ![]() ![]() Fikri KAPAN { KÖŞEMDEN }
BİRÇOK KONU BİRİKTİ!Devamını oku » 18.06.2026 12:03:39 tarihinde yazıldı 606 kez okundu Orhan AKYÜZ { ORHAN AKYÜZ’ÜN YARUMUYLA... }
DEV PROJE ÖDENEK BEKLİYOR AMA HALA ‘TIK’ YOK!Devamını oku » 4.06.2026 11:39:43 tarihinde yazıldı 2012 kez okundu Prof. Dr. Yücel ÜSTÜNDAĞ { SAĞLIKLA }
Gaz, şişkinlik, karın ağrısı ve bağırsak bakterileri -SİBO nedir?Devamını oku » 30.05.2026 10:40:30 tarihinde yazıldı 2757 kez okundu TUĞBA ARSLAN TAMİRCİ { KALEMİMDEN }
YAZIMIZ KIŞIMIZ BOL KAHKAHALI OLSUNDevamını oku » 16.06.2026 12:44:05 tarihinde yazıldı 756 kez okundu | ||
