
|
| |||
NORMALE DÖNÜŞ!![]() Ülkeyi adeta yasa boğan Urfa ve Kahramanmaraş’taki okullarda yaşananlardan sonra bugün (20 Nisan) okullarda ziller yeniden çalmaya başladı. İlçe Milli Eğitim Müdürü Harun Akgül, haftanın ilk günü kapılarını açan Merih Şuğle Ortaokulu’ndaki törene katıldı. Sabah seremonisinde İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından öğrencilere hitaben kısa konuşma yapan Müdür Akgül, okullarda gerekli her türlü önlemin alındığını belirterek, öğrencilere başarılar diledi. Daha sonra okulda öğretmenler odasında öğretmenleri ziyaret eden Harun Akgül’e, öğrenciler tarafından çiçek takdim edildi. İlçe Milli eğitim Müdürü Akgül'ün ziyaretine, Okul Müdürü Üçler Sarıkaya, Müdür Yardımcıları Yener Yazgan ile Murat Kamar eşlik etti.
YORUM EKLE
Sitemizde takip ettiğiniz haberlerimize gönderdiğiniz yorumlarınızda; suç teşkil edecek, yasa dışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri içerikli olanlar; basın meslek ahlakı ile topluma saygı dolayısıyla yayınlanmamaktadır. Bu konudaki hassasiyetimize anlayış göstereceğiniz düşüncesiyle, teşekkür ediyoruz. HAKİMİYET |
Şu anda 14 kişi online Toplam ziyaret : 88.810.920 ![]() ![]() Fikri KAPAN { KÖŞEMDEN }
BİRÇOK KONU BİRİKTİ!Devamını oku » 18.06.2026 12:03:39 tarihinde yazıldı 1310 kez okundu Orhan AKYÜZ { ORHAN AKYÜZ’ÜN YARUMUYLA... }
DEV PROJE ÖDENEK BEKLİYOR AMA HALA ‘TIK’ YOK!Devamını oku » 4.06.2026 11:39:43 tarihinde yazıldı 2688 kez okundu Prof. Dr. Yücel ÜSTÜNDAĞ { SAĞLIKLA }
Gaz, şişkinlik, karın ağrısı ve bağırsak bakterileri -SİBO nedir?Devamını oku » 30.05.2026 10:40:30 tarihinde yazıldı 3421 kez okundu TUĞBA ARSLAN TAMİRCİ { KALEMİMDEN }
DİJİTAL BİREYLERDevamını oku » 23.06.2026 11:18:40 tarihinde yazıldı 765 kez okundu | ||
