
|
| |||
CANINA KIYMAK İSTEDİ!!!![]() Zonguldak’ın Ereğli ilçesine bağlı Gülüç beldesinde, bir kadın aşırı dozda ilaç alarak hastanelik oldu. Edinilen bilgiye göre, Gülüç Beldesi Merkez Mahallesi Bostan Sokak’ta ikamet eden D.K. (32), henüz bilinmeyen nedenle aşırı dozda ilaç alarak yaşamına son vermek istedi. Durumu fark eden ailesinin haber verdiği “112 Acil”den gelen ambulanstaki sağlık ekipleri ilk müdahalede bulundukları kadını Ereğli Devlet Hastanesine kaldırdı. Hastanenin yoğun bakım ünitesine alınan kadının hayati tehlikesi olduğu öğrenildi. Polis ise olayla ilgili soruşturma başlattı.
YORUM EKLE
Sitemizde takip ettiğiniz haberlerimize gönderdiğiniz yorumlarınızda; suç teşkil edecek, yasa dışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri içerikli olanlar; basın meslek ahlakı ile topluma saygı dolayısıyla yayınlanmamaktadır. Bu konudaki hassasiyetimize anlayış göstereceğiniz düşüncesiyle, teşekkür ediyoruz. HAKİMİYET |
Şu anda 20 kişi online Toplam ziyaret : 88.812.940 ![]() ![]() Fikri KAPAN { KÖŞEMDEN }
BİRÇOK KONU BİRİKTİ!Devamını oku » 18.06.2026 12:03:39 tarihinde yazıldı 1346 kez okundu Orhan AKYÜZ { ORHAN AKYÜZ’ÜN YARUMUYLA... }
DEV PROJE ÖDENEK BEKLİYOR AMA HALA ‘TIK’ YOK!Devamını oku » 4.06.2026 11:39:43 tarihinde yazıldı 2724 kez okundu Prof. Dr. Yücel ÜSTÜNDAĞ { SAĞLIKLA }
Gaz, şişkinlik, karın ağrısı ve bağırsak bakterileri -SİBO nedir?Devamını oku » 30.05.2026 10:40:30 tarihinde yazıldı 3457 kez okundu TUĞBA ARSLAN TAMİRCİ { KALEMİMDEN }
DİJİTAL BİREYLERDevamını oku » 23.06.2026 11:18:40 tarihinde yazıldı 802 kez okundu | ||
