
|
| |||
İŞÇİ-İŞVEREN BİRLİKTE![]() Zonguldak’ın Ereğli İlçesinde kurulu Ereğli Demir ve Çelik Fabrikaları Genel Müdürü Niyazi Aşkın Peker, Türk Metal Sendikası Genel Başkan Yardımcısı Yusuf Ziya Odabaş ve Şube Başkanı Yakup Yılmaz’ın, şirket içindeki yemekhanede işçilerle birlikte iftar açtılar. Sendikadan yapılan yazılı açıklamada, şunlar kaydedildi: “Sevkiyat yemekhanesinde emekçi kardeşlerimizle Genel Başkanımız Sayın Pevrul Kavlak’ın selamları ile Genel Başkan Yardımcımız Sayın Yusuf Ziya Odabaş’ın, da katılımlarıyla Şube Başkanımız Sayın Yakup Ylmaz, yönetim kurulumuz, Baş temsilcimiz ve İşyeri Sendika temsilcilerimiz ile birlikte iftar programına katıldılar.
YORUM EKLE
Sitemizde takip ettiğiniz haberlerimize gönderdiğiniz yorumlarınızda; suç teşkil edecek, yasa dışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri içerikli olanlar; basın meslek ahlakı ile topluma saygı dolayısıyla yayınlanmamaktadır. Bu konudaki hassasiyetimize anlayış göstereceğiniz düşüncesiyle, teşekkür ediyoruz. HAKİMİYET |
Şu anda 11 kişi online Toplam ziyaret : 88.806.846 ![]() ![]() Fikri KAPAN { KÖŞEMDEN }
BİRÇOK KONU BİRİKTİ!Devamını oku » 18.06.2026 12:03:39 tarihinde yazıldı 1237 kez okundu Orhan AKYÜZ { ORHAN AKYÜZ’ÜN YARUMUYLA... }
DEV PROJE ÖDENEK BEKLİYOR AMA HALA ‘TIK’ YOK!Devamını oku » 4.06.2026 11:39:43 tarihinde yazıldı 2618 kez okundu Prof. Dr. Yücel ÜSTÜNDAĞ { SAĞLIKLA }
Gaz, şişkinlik, karın ağrısı ve bağırsak bakterileri -SİBO nedir?Devamını oku » 30.05.2026 10:40:30 tarihinde yazıldı 3355 kez okundu TUĞBA ARSLAN TAMİRCİ { KALEMİMDEN }
DİJİTAL BİREYLERDevamını oku » 23.06.2026 11:18:40 tarihinde yazıldı 702 kez okundu | ||
