(Hakimiyet Gazetesi'nin resmi internet sitesidir)

BÜYÜK BULUŞMA!!!

Zonguldak’ın Ereğli İlçesi Belediye Başkanı Halil Posbıyık, AK Parti Zonguldak Milletvekili Polat Türkmen ve Hamdi Uçar ile bir araya geldiğini bildirdi.

Posbıyık, Atatürk Kültür Merkezi Nikah Salonu’nda, Başkanlığında gerçekleştirilen Ereğli Belediye Aralık Ayı Meclis Toplantısındaki gündem dışı konuşmasında, Karadeniz Ereğli Ticaret ve Sanayi Odası (TSO) Başkanı Arslan Keleş’in organize ettiği toplantıda, AK Parti İlçe Başkanı Saffet Bozkurt ve AK Parti Belediye Meclisi Grup Sözcüsü Numan Korkmaz’ın da yer aldığını söyledi.

Ereğli TSO başkanı Keleş’in, Keleşsan’daki Odası’nda gerçekleşen toplantının, “Ereğli’nin Sorunları ve Çözümlerine” yönelik olduğunu anlatan Posbıyık, şunları kaydetti:

“Bu toplantı Bozhane Limanı konusuyla başladı. Ereğli Limanı’nın Ereğli Belediyesi’nde kalması için. Çok önemli konu Belediyeye liman getirisi var.  Bu konuda yardım istemiştik. Hamdi bey yardım edeceğini söyledi. Birlikte verimli bir toplantı oldu. Ereğli’nin sıkıntılarını anlattık. Hamdi Bey de ‘tünelin ucundan buraya yatırım gelmiyor’ diye rahatsız. Kendisine “bunu en çok ben söylüyorum” dedim.Onlar da ellerinden geleni yapacaklarını söylediler.

BALIKÇI LOKANTALARI KONUSU

Bozhane’deki balıkçı lokantalarını kapatmaya kalktılar yine. Benim en çok sevdiğim yerlerden biri. Orayı ekibimle birlikte ben yaptım. Yine Tarım Bakanlığı’ndan Valilik, Kaymakamlık ‘derhal yıkın’ diye yazı geldi. Belediyeye yık emri gelecek diye korkuyorum. Vatandaş yine ‘Halil Posbıyık yıkıyor’ diyecek benim kaderim de bu. Orası Ereğli’nin en güzel yeri. Amasra’ya gittiğimiz zaman şaşkına dönüyoruz. Balık lokantalarının önünde kuyruğa giriyoruz.

TEK GÖREVLERİ KÖSTEK OLMAK!

Vekillere dedik ki; yarın burası yıkıldı. Devlet yazı yazmış, sadece lokantalar değil sundurmalar yıkılacak belki de. Hem turizmden bahsediyoruz, balık yiyecek lokanta, restoran yok Ereğli’de. Erdemir Genel Müdürlüğü yanında lokanta yaptık. Manzarası çok güzel. Fakat İl Çevre Müdürlüğü işi gücü Ereğli ile uğraşıyor, tek görevleri var Kdz. Ereğli Belediyesi’ne köstek olmak. Durmadan bizimle oynuyorlar, ihaleye çıkacağız, sürekli yazı gönderiyorlar. Hamdi bey ve Polat  bey söz verdiler, ‘orayı halledeceğiz biz’ dediler. Kendilerine inanıyorum, güveniyorum.”

İLLER BANKASINDAN KREDİ ALAMIYORUM!

Posbıyık, Milletvekillerine; Belediyenin vergi ve Sosyal Güvenlik Kurumu’na borcu olmadığını, çalışanına da en yüksek maaşı ve ikramiyesini veren belediye olduğunu hatırlattığını dile getirdiği konuşmasını, şöyle sürdürdü:

“Ama ben İller Bankası’ndan 1 lira kredi alamıyorum. Borcu olan İl belediyesi başta olmak üzere belediyeler kredi alıyor, biz alamıyoruz” dedim. Borcum yok dedim. Bunu anlattım yardımcı olacaklarını söylediler. 2 yıldır bağırıp, çağırdığım Çevre Yolu meselesi… Hamdi Bey, çevre yolu konusunu Allah için kendisi açtı. Vekilin ağzından bunu duymak çok sevindirici bir durum.

KENT MEYDANI VE CAMİ KONUSU

Bu arada; kendileri Kent Meydanı’ndaki cami meselesini açtılar. Onu da konuştuk. Bu konuda ‘tek başıma karar veremem, benim meclisim var, meclisimle konuşurum’ dedim. Nitekim dün grup toplantısında İlçe başkanımız Eylem Ertuğrul da vardı, bütün arkadaşlara konuları anlattım. Buraya cami yapıldığı takdirde devlet şunları, şunları bize verecek diye. Oylamaya girmedik. Sadece 1 ay sonra görüşlerinizi alacağız dedik. Ben de milletvekillerine karşı görevimi yapmış oldum. Güzel bir görüşme oldu. İyi bir diyalog oldu. AK Parti İlçe Başkanı Saffet beye ve başta Numan Korkmaz ve TSO Başkanı Arslan Keleş’e bu ortamı sağladığı için teşekkür ediyorum. Önümüzdeki günlerde tekrar bir araya gelelim diye söz verdik ve ayrıldık. Her iki vekilimize de selamlarımızı, sevgilerimizi ve teşekkürlerimizi iletiyorum.”

Bu sayfayı yazdır

7.12.2022 14:59:45

Bu haber 475 defa okunmuştur

Facebook'ta Paylaş
YORUM EKLE
DEĞERLİ OKURLARIMIZ;
Sitemizde takip ettiğiniz haberlerimize gönderdiğiniz yorumlarınızda; suç teşkil edecek, yasa dışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri içerikli olanlar; basın meslek ahlakı ile topluma saygı dolayısıyla yayınlanmamaktadır. Bu konudaki hassasiyetimize anlayış göstereceğiniz düşüncesiyle, teşekkür ediyoruz. HAKİMİYET