
|
| |||
KELEŞ’İ KUTLAMAYA GELDİ![]() Zonguldak’ın Ereğli İlçesinde, Ticaret ve Sanayi Odası (TSO) Başkanı Arslan Keleş’i, ilçedeki Cumhuriyet Ortaokulu Müdürü Üçler Sarıkaya ziyarette bulundu. Sarıkaya, beraberinde okulda görevli memur İlker Türkoğlu ile birlikte gerçekleştirdiği ziyarette, yeniden göreve seçilmesinden dolayı Keleş ve yönetimini kutladı. Keleş de, ziyaretinden dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Sarıkaya’ya teşekkür etti.
YORUM EKLE
Sitemizde takip ettiğiniz haberlerimize gönderdiğiniz yorumlarınızda; suç teşkil edecek, yasa dışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri içerikli olanlar; basın meslek ahlakı ile topluma saygı dolayısıyla yayınlanmamaktadır. Bu konudaki hassasiyetimize anlayış göstereceğiniz düşüncesiyle, teşekkür ediyoruz. HAKİMİYET |
Şu anda 13 kişi online Toplam ziyaret : 88.759.768 ![]() ![]() Fikri KAPAN { KÖŞEMDEN }
BİRÇOK KONU BİRİKTİ!Devamını oku » 18.06.2026 12:03:39 tarihinde yazıldı 607 kez okundu Orhan AKYÜZ { ORHAN AKYÜZ’ÜN YARUMUYLA... }
DEV PROJE ÖDENEK BEKLİYOR AMA HALA ‘TIK’ YOK!Devamını oku » 4.06.2026 11:39:43 tarihinde yazıldı 2012 kez okundu Prof. Dr. Yücel ÜSTÜNDAĞ { SAĞLIKLA }
Gaz, şişkinlik, karın ağrısı ve bağırsak bakterileri -SİBO nedir?Devamını oku » 30.05.2026 10:40:30 tarihinde yazıldı 2757 kez okundu TUĞBA ARSLAN TAMİRCİ { KALEMİMDEN }
YAZIMIZ KIŞIMIZ BOL KAHKAHALI OLSUNDevamını oku » 16.06.2026 12:44:05 tarihinde yazıldı 757 kez okundu | ||
