(Hakimiyet Gazetesi'nin resmi internet sitesidir)

KELEŞ’İ KUTLAMAYA GELDİ

Zonguldak’ın Ereğli İlçesinde, Ticaret ve Sanayi Odası (TSO) Başkanı Arslan Keleş’i, ilçedeki Cumhuriyet Ortaokulu Müdürü Üçler Sarıkaya ziyarette bulundu.

Sarıkaya, beraberinde okulda görevli memur İlker Türkoğlu ile birlikte gerçekleştirdiği ziyarette, yeniden göreve seçilmesinden dolayı Keleş ve yönetimini kutladı.

Keleş de, ziyaretinden dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Sarıkaya’ya teşekkür etti.




Bu sayfayı yazdır

23.11.2022 17:25:06

Bu haber 1403 defa okunmuştur

Facebook'ta Paylaş
YORUM EKLE
DEĞERLİ OKURLARIMIZ;
Sitemizde takip ettiğiniz haberlerimize gönderdiğiniz yorumlarınızda; suç teşkil edecek, yasa dışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri içerikli olanlar; basın meslek ahlakı ile topluma saygı dolayısıyla yayınlanmamaktadır. Bu konudaki hassasiyetimize anlayış göstereceğiniz düşüncesiyle, teşekkür ediyoruz. HAKİMİYET
Adınız


(1000 / )

YORUMLAR (0)



Şu anda 13 kişi online
Toplam ziyaret : 88.759.768

Başlangıç Tarihi Bitiş Tarihi






Fikri KAPAN { KÖŞEMDEN }
BİRÇOK KONU BİRİKTİ!


Devamını oku »

18.06.2026 12:03:39 tarihinde yazıldı
607 kez okundu

Orhan AKYÜZ { ORHAN AKYÜZ’ÜN YARUMUYLA... }
DEV PROJE ÖDENEK BEKLİYOR AMA HALA ‘TIK’ YOK!


Devamını oku »

4.06.2026 11:39:43 tarihinde yazıldı
2012 kez okundu
Özhanlar Mobilya


Bu site en iyi IE5+ tarayıcı ve 1024 x 768 çözünürlükte izlenir.
Tüm Hakları Saklıdır
© 2006 EregliHakimiyet.Com - EregliHakimiyet.Net

Tasarım & Programlama RSNet tarafından yapılmıştır

Ereğli Haberleri