(Hakimiyet Gazetesi'nin resmi internet sitesidir)

VATANDAŞ İSYANDA !!!

EREĞLİ

Zonguldak’ın Ereğli İlçesinde, vatandaşların tepkisi ve talebi üzerine Hakimiyet Yayın Grubu’nun geçtiğimiz haftalarda gündeme taşıdığı, ‘şehirlerarası yolcu indirme bindirme sorunu’ gündemdeki yerini koruyor.

Eski Belediye Başkanı Halil Posbıyık’ın Ömerli Mahallesi’nde temellerini attığı, Belediye Başkanı Hüseyin Uysal döneminde ise tamamlanarak hizmete açılan Karadeniz Ereğli Atatürk Şehirlerarası Otobüs Terminali’nde ulaşım sorunu vatandaşın tepkisini çekmeye devam ediyor.

Terminalin şehir dışına taşınmasıyla birlikte başlayan ‘ulaşım sorununa’ karşı Karayolları Bölge Müdürlüğünün gerekli çalışmayı yapmaması ve yapılacak çalışmaya da engel olmasına yönelik duyumlar aldıklarını belirten vatandaşlar, şöyle diyor:

VEKİLLERDEN ÇÖZÜM BEKLENİYOR!

“Terminalin şehir merkezine uzak olması bir yana, asıl sorunumuz, Terminalden, Gülüç beldesine kadar her hangi bir şekilde yolcu alınmaması ve indirilmemesidir. Bu konuda öncelikle Belediye yetkililerinden destek istedik ancak, şehir içinden geçen Zonguldak-İstanbul yolunun Karayolları Bölge Müdürlüğü uhdesinde olduğunu öğrendik. Bunun için de ilgili makama ulaşmaya çalıştık. Ne yazık ki karayolları böyle bir çalışma yapılamayacağını bildirdi. Ancak, eğer vatandaş memnuniyeti ve mağduriyeti söz konusuysa, buna mutlaka bir çözüm bulunmalı. İster gece, isterse gündüz olsun, yolculuk yapacak insanlar bu mağduriyeti yaşıyor. Bunun için Karayolları yetkilileri, güzergahın belirli yerlerine şehirlerarası yolcu indi-bindi yapılabileceği ‘cepler’ açılmasına izin vermeli. Bu konuda öncelikle AK Parti Zonguldak Milletvekillerinden destek bekliyoruz.”

Bu sayfayı yazdır

30.07.2018 11:50:01

Bu haber 3621 defa okunmuştur

Facebook'ta Paylaş
YORUM EKLE
DEĞERLİ OKURLARIMIZ;
Sitemizde takip ettiğiniz haberlerimize gönderdiğiniz yorumlarınızda; suç teşkil edecek, yasa dışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri içerikli olanlar; basın meslek ahlakı ile topluma saygı dolayısıyla yayınlanmamaktadır. Bu konudaki hassasiyetimize anlayış göstereceğiniz düşüncesiyle, teşekkür ediyoruz. HAKİMİYET
Adınız

(1000 / )

YORUMLAR (9)
10.10.2022 17:55:47
MehmetMedine diyor ki;

KARADENİZ EREĞLİ DE KAÇ TANE OTOGAR VAR BİLEN VAR MI İSİMLERİNİ DE YAZAR MISINIZ SİZE ZAHMET
01.08.2018 21:52:52
Dara diyor ki;

Zeliha arkadaş Muş otobüsleri Errleglimize yakışmamış ne demek. Bu ne ayrımcılık bu ne kin...
31.07.2018 20:54:39
Seyhan Alazoğlu diyor ki;

Merhabalar.Bende bir akşam terminale gitmek için Özmar marketin karşısındaki durağa gittim 22:20 de ordaydım sordum 10 buçuk ta çarşıdan kalkıyor dediler bekledim otobüs gelmedi.Hastane arabasına sordum 11 de çarşıdan kalkıyor dedi.Onu da bekledim.11 de de araba gelmedi bende inat ettim bakalım ne zaman gelecek diye otobüs gelmedi bende hastane arabasına bindim terminale gittim orada ben kendi otobüsümü beklerken baktım 11 buçuk otobüsü bile gelmedi. Yani benim anladığım kadarıyla taksicilerle bir anlaşma yapılmış otobüs olmayınca zorunlu olarak taksilere yönlendiriliyoruz. Belediye otobüsleri benim bildiğim saatinde hareket etmelidir. Mağduriyet 1 tane değil yani.
31.07.2018 15:32:27
Erdal diyor ki;

Tamamen saçmalıktan başka bir şey değil. Böyle sorumsuzluk olmaz.
31.07.2018 09:04:35
erdoğan meral diyor ki;

türkiyenin heryerinde otobüs firmalarının kendine has servisleri varken neyazıkki kdz ereğlide yok bu kararı kimler almışsa yanlış bir karardır bu vatandaşa eziyetirgülüçte otobüsler durabiliyor ereğlide terminal harici yasak bunasıl bir zihniyettirvatandaşlara yapılan zulumden dolayı ilgililere teşekkür edeyim bari
30.07.2018 21:49:19
Vatandaş diyor ki;

Terminal yanlıs yere yapildı oraya terminal olurmu terminal ya kişlaya tir parkınin oraya yada eski hastane tarafina alcaklar.güluce butik terminal yapsalar cok iyi olur .cavdarliya yolcum geldi .taaa termminane.bi dunya para odeyerek geldik kahretsin onu oraya yapanlara
30.07.2018 19:20:38
Ekrem diyor ki;

Ben kepez mah de ford bayisinin karşısında oturuyorum.yolun kenarında.oglum şehir dışında çalışıyor.otobüsler evin önünde indiriyorlar gece onikiden evvel yada daha sonra terminale gidiyorum yolcumu almaya bizim suçumuz ne.versinler yakıt paramı nerde isterse orada indirsinler.böyle saçmalık olurmu.birileri para kazansın diye böyle uygulama olurmu.dolmuş ve taksi şahinlerinin gözü dönmüş para diye vatandaş yolunacak kazmı.otobüslerin ya servis yada duraklarda yolcu indirme ve alma yetkisi olması lazım. Emniyet ve belediye bu konuda çok zayıf.benden söylemesi
30.07.2018 16:15:52
Zeliha diyor ki;

Ben bir Ereglili olarak utanç duydum malesef ki hiç bir ulaşım aracı yok kadın bir bayan olarak indim terminale gerçekten sersem tavuklara döndüm insan bi servis koyar belediye koyar aşağıya insen yolcu almıyor Muş belediye otobüs leri nasıl bir şey bu be Ereğli mize yakismamis birde hastane yolu insanı korkutuyor bir defa gittim uçurumdan düşüyoruz zannettim telefon çekmez
30.07.2018 12:54:26
Hakan Turhan diyor ki;

Otobüslerin yolda yolcu indirmeleri yasaksa belediyede bütün özel halk otobüslerinin kalkış yerini derhal yeni terminale taşıması gerek böylece her bölgeye terminalden servis işi çözülmüş olur gecede 24:00 sen sonrada otobüs geliş ve gidişlerine göre saatleri ayarlamaları gerekir belediye bu işi yapamazsa kaymakamlık bi zahmet bu işe el atsın kanlar akmadan Canlar yanmadan

Şu anda 34 kişi online

DİDEROT ETKİSİ

28.11.2023 12:54:26 tarihinde yazıldı
1442 kez okundu

Bu site en iyi IE5+ tarayıcı ve 1024 x 768 çözünürlükte izlenir.